Notizia - Olatz Galindez

Kaixo zibernauta guztioi:
Gaur astelehena da, asteburua amaitu da eta. Pertsona gehienei zaila egiten zaie ikastolara edo lanegitera joatea, ni ez zait guztatzen goizetan esnatzea, baina, horrela da. Gutxienez, gure gelan, astelehenetan, ez dugu gauza askorik egiten. Erlijio/ Etika, ingelesa eta pistinara goazelako.
Azken aste hauetan Rubikeko kuboa egiten ari gara, Rubikeko kuboa egitea asko gustatzen zait, uste dut guztiei gustatzen zaigula.
Beste klasekoek esaten dute oso frikiak garela baina hori ez da berria. Gehienek bigarren kapa egiten badakigu eta batzuek kubo osoa ere! Nik oraindik, kortsoan itsatsita dauden algoritmoak aurrean izan behar ditut buruz ez ditudalako ikasi oraindik.
Aste honetan Borjak esan digu azteketa asko eukiko ditugula: ostegunean Ingelesekoa, ostiralea Ingurumenekoa, hurrengo astean Matematikakoa eta Euskera... Espero dut ondo egitea!
Gaur azkenengo eguna izan da igerilekura goazela eta hurrengo astelehenean lehor ekinzak eukiko ditugu. Gogoratu gimnasian eskuoila, txankletak, txandala eta aldatzeko kamiseta ekarri behar dela, ok?
Ah! Ahazten zaidala! Zorionak Nere atzo zure urtebetetzea izan da eta! Eta zorionak Simei! Laster nire urtebetetzea izango da ere, otsailaren 13an, 21 egun barru.
Hurrengorarte lagunok!
AGUR!