NIre maiausa

Kaixo lagunok!

Hau nire lehenengo aldia da blogean idazten dudana.Niretxako dena berria da.B

aina hoberena da, irakasle barria daukagula Borja izenekoa.Borja oso ona eta

majoa da.Batzuetan hserretzen da, baina gure onerako da.Eta hori ona da.Hobe

to da egotea egun guztia oiukatzen eta bronkak ematen ez ikastea baino.Baina B

orja ez da asko haserretzen da gurekin.Orain kurtxoko momuntu honetan, Rubik

eko-kuboa egiten gaude ikasten.Oso dibertigaria da! Baina niri apur bat kostatz

en zait kuboa egitea, baina kurtso bukaeran denok Rubikeko-kuboa egitea lortu

ko dugu.Eta gainera uzte dut ez zaigula ahastuko.

Borjak gainera zientzia eta teknologia tailerran zubi super guai bat eguitea ezan

digu egiteko.Beno lagunok, uzte dut nik, eta zuek bazala ondo pasatuko duzuela

Borjarekin.