LAURO IKASTOLA

LAURO IKASTOLA
Gaur nire lehenengo eguna da notizia egiten dudana eta Lauro ikastolari buruz hitz egingo dut:
Lauro oso handia eta oso polita da eta ez da batere kutzakorra.
Batzuetan janaria oso ondo dago,eta gainera asko ahalagiten dira bazkaria prestatzerakoan.
Hoberena irakasleak guri irakastea da: Euskera mintzatzea,zientzia eta an bizi deknologia,ingurumena,matematika,ingelesa ...ikasten dugu ikastolan.
Horrez gain lagunekin egon gaitezke, eta egunero oso ondo pasatzen dut patioan. Ikusten duzuenez, ikastolara etortzeak abantaila asko ditu baina baita ere alde txarrak, adibidez: oso goiz altxatu behar dugu, egunero etxerako lanak egin behar ditugu, askotan azterketak daude, batzuetan zigortzen gaituzte...
Hala ere, nik alde onarekin geratu nahi dut, pentsatzen dudalako etorkizunean, helduak garenean, oso ondo prestatuta egongo garelako eta gure maisuek eta andereñoek oso ondo irakatsi digutelako.
Nik ikastola amaitzen dudanean  gogoratuko dut zein ondo pasatu dudan egun hauetan.
Amaitzeko zera esan nahi nuke: hogei urte barru lagunekin geratzea gustatuko litzaidake, ea bizitza nola doakien jakiteko. Agian zuetariko bat atzerrian bizi da, eta zuetariko batek Nobel saria irabazten du, edo agian, zuetariko bat futbolari edo abeslari ospetsu bat bihurtzen da... Nor daki?
Baina dena den, gure adiskidetasuna ez dugu inoiz ahaztuko, ados?
Emen lauroko weba