Notizia - Andrea Arteche

Gure saskibaloiko taldea - Andrea Arteche

Ni saskibaloiko talde batean nago. Denak 5garren mailakoneskkak gara.
Azkenengo partidan galdu genuen 29-24 eta 5 puntuengatik galdu genuen. Goizeko hamar eta erdietan 
Bilbon Eskolapios ikastetxean egon behar zen. Nik bi kanasta sartu nituen eta bi baloi lapurtu nituen.
Baina, bi zelai atzera egin nituen. Gero, irabazten geunden, baina, momentu horretan laugarren denboran gainditu zuten eta bi kanasta eta puntu bat sartu zuten.
Neska hoiek asko jotzen zuten!
Azkenean, mina handia egin ziguten. Ez zait ondo iruditzen! Oso txarto iruditzen zait! Guraso guztiak animatzen egon ziren eta oso partida polita eta interesgarria izan zen.
Nire Bilboko hiru lagun bertan aurkitu nituen: Alba, Matxalen eta Nuria. Oso majak dira.
Hurrengo partida Lauron izango da, eta nik irabaztea espero dut. Oso interesgarria izango da, seguru!
Bueno, espero dut ondo pasatzea partidetan. Agur eta ondo pasa egun hauetan!