Aste santuko oporrak - Eider

Kaixo, lagunok! Gaur kontatuko dizuet nola pasatu ditudan aste santuko oporrak.Egia esan, ez naiz leku urruti batzuetara joan baina oso ondo pasatu dut.
Hiru lekutarajoan naiz: Zornotzara, Ezkarayra eta Bakiora.Oporrak Zornotzan pasatu nituen bain agero koadrillarekin ibilaldiak egiten genituen. Esan bezala, Bakiora eta Ezkarayra.
Hara joaten ginen eguna pasatzera eta nire lagunak leku bietan etxea zutenez han jaten genuen.Ezkarayn oso ondo pasatu nuen nire Zornotzako lagunekin eta gainera adin guztietakoak geuden. 3, 10, 11, 12, 16 eta 18 urtekoak ginen.
Behin, Bakion nire lagun batek Bakoion etxea zuenez, hara joan ginen. Etxea ikustean aho zabalik geratu nintzen.Lau soilairuko etxe erraldoi bat zen!
Han oso ondo pasa tu genuen baina ez beharbat gertatu zitzaigun .Leheneng, eskutaketera jolastu genuen baina denek komunean sartu ginen eta kisketearekin itxi genuen . Izkutaketan geratzen zenak entzun zuenez gu kisketearekin itxi genuela joan zen aizto baten bila  atea zabaltzeko eta gu bitartean komunean eskutalekua hartzen geuden. Bere neba dutxan sartu zen eskutaleku egokia bilatzeko baina beste leku batera joan zen eta dutxako kristala zabalik utzi zuen. Orduan aiztoaren bila joan zenak kanpotik kisketea zabaldu eta zuen, atea ireki eta bum!Kristala hautsi egin zuen eta guk barruan geudela oso arin joan ginen. Azkenekoa atera zenean, geratzen zen zatia ere jausi egin zen.Guk korrika joan ginen gurasoak zeuden tabernara eta azkenean kristal guztiak kendu eta dena konpondu zuten. Baina zelako sustoa!