Notizia - Jose Athletic - Barça

Atzo Athletikek 2-2 geratu zen Bartzelonaren kontra.
Futboleko partida San Mamesen jolastu zuten eta ni han egon nintzen lehengusuekin eta osabarekin.
Partida hasi zenean Athletikek lehenengo gola sartu zuen. Susaeta izan zen Adurizen pasearekin gola sartu
zuena. Athletik hobeto jolasten zegoenean Bartzelonak gola sartu zuen. Gero Messi sartu zenean, Athletiken
jokalariak lo geratu zirenez, Messik gola sartu zuen. Bere istorioan San Mamesen 2. gola!!.
Gero Bartzelonakoek bigarrena sartu zuten eta  pentsatzen zutenean irabaziko zutela, Hander Herrerak
empatea sartu zuen 90. minutuan.
Bukatu zenean Palkora joan nintzen ama direktiba delako. Aitorrekin joan nintzen . Palkoan pastelak jan
genituen eta lehoiarekin argazki bat atera genuen eta Pichichirekin ere!!
Gero jokalariekin argazkiak atera genituen eta ere Messirekin nire anaia Messi ikusi nahi zuelako.
Bueno, eta guk ere!
Azkenean, Aitorrekin Bakiora joan nintzen eta han ondo pasatu genuen.