Nire Txakurra

                                                          Nire Txakurra


Kaixo nik nire txakurrari buruz hitz egingo dizuet. Nik, txakur bat daukat eta Jeiko du izena. Jeiko, zazpi hilabete ditu eta oso txikia da. Beltza eta marroia da eta oso polita da Jeiko oso dibertigarria da ere beti jolasten dut berarekin. Ez naiz inoiz aspertzen! Berarekin pilotara jolastea eta egotea gustatzen zait. gehien gustatzen zaidana da beti etxera heltzen naizenean edo autobusetik jeisten naizenean Jeiko korrikan etortzea nire bila. Nire gurasoekin kalera ateratzen dut. beti etxearen atea irekitzen denean Jeiko korrikan joaten da kalera ateratzeko asmoz. Sofan etxanda nagoenean Jeiko etortzen da eta lotan geratzen da nire magalean. Sukaldera sartu nahi denean atea jotzen du eta guk sabaltzean sartu egiten da. Oso azkarra da!