Sapatuan egindako gauzak

Sapatuan egindako gauzak
Kaixo lagunok hemen kontatuko dizuet sapatuan egindako gauzak. Ohetik altza nintzenean etxeko zapatilak jantzi eta gozaltzera abiatu nintzen esnea hartu eta arropa jantzi nuen guk jolastu behar genuen futbol partidura joan nintzen , eta Lauro Dkoek Plentziaren kontra 1 eta 6 irabazi genuen. Gure taldeko golak Max , Airor , Ion eta Alvarok sartu zituzten.Gero nire amonaren etxera joan nintzen  bazkaltzera janaria oso goxoa egon zen jan genuena zen: leka patatak ,  arraina eta yogurta nire aita , kotxearekin nire bila etorri zen Bilbao Atlhetik Alabesaren kontrako partida ikustera joango nintzelako aita eta lagun batzuekin. Lehenengo zatian 1 eta 0 irabazten zeuden Jonaxek sartu zuen golagaitik. Baina bigarren zatian 2 gol sartu zizkiguten eta azkenean 1 eta 2 galdu genuen. Azkenik afaltzera joan nintzen eta ondoren ohean  sartu nintzen.Hau izan zen sapatuan egin nuena gustatu zaizue?