Volleyball - Ane Medina

Lauron urte honetan eskolaz kanpoko ekintzetan volleyballera apuntatu naiz.
Ekipoan bost pertsona daude:Olatz Galindez,, Nere, Lara, Sunne eta ni. Astearte eta ostegunetan entrenatzera joaten gara bostok.
Hau gure lehenengo urtea da eta larunbatean gure lehenengo partidua Plentziako hondartzan. Hondartzan talde bakoitzeko hiru pertsona jolasten dute.Espero dut irabaztea eta ondo pasatsea. Galtzen badugu ez da ezer pasatzen.
Partida jolastu ostean eguraldi ona egiten badu arean edo uretan jolastuko dugu. segurazki irabazten badugu ambiente hobea egongo da eta denak batera ospatuko dugu. Nire ustez beharbada galtzen dugu nagusien contra jolasten badugu baina positiboak izan behar gara bestela galduko dugu benetan. Bilbotik Plentziara metroz joango naiz eta eguna iristeko irrian nago espero dut datorren urtean jende berdina apuntatzea oso ondo eramaten naiz berarekin eta.