Eskolaz kanpoko ekintzak - Nere Gil

Arratsaldeon! Nik eskolaz kanpoko ekintzei buruz hitz egingo dizuet.
Laurok eskolaz kanpoko ekintzak egiteko aukera ematen du eta nik igeriketa eta bolei bola egiten dut.
Igeriketa Julen, Eider, Iñigo Aguirre eta Ibonekin egiten dut eta maisuak Iñaki eta Ignazio deitzen dira. Bertan krol, bizkar, bular eta tximeleta lantzen dugu, baina, batzuetan water polo egiten dugu ere. Beste batzuetan berriz sapitzora jolasten gara, baina, klasea bukatu baino lehen errelebo bat egiten dugu.
Lauroko igerilekua
Bolei bola Olatz Galindez, Ane Medina, Lara (Gotzoneren klaseko bat) eta Sunnerekin (Marisaren klaseko bat) egiten dut. Gure maisua Jon deitzen da, baina, beste maisu bat dago ere eta Aitor du izena. Aitor nagusiak entrenatzen ditu. Batzuetan jokutxora jolasten dugu baina hatzamarreko tokea egiten. Hatzamarreko tokeab bi eskuak buruaren gainean jarriz eta triangelu bat eginez lortzen da. Oso erreza da!
Hatzamarreko tokea

Lauron aukera askoz ere gehiago daude eta asko frogato ahal dira, baina, mutil gehienak futbola egiten dute eta neska gehienak, berriz, saskibaloia. Aukera guztiak ikusteko lauroko web orrialdera jo.
Lauroko ikurrina