Kurtso Bukaera - Jon Bilbao



Kaixo lagunok, gaur kurtsoan zehar egin ditudan gauzak eta kurtsoko amaieraz hitzegingo dizuet. Oraindik ezin dut Sinetsi ekainak gaudela gauza asko egin baitditut kurtso honetan: gelako blogean idatzi, gelako Sitean idatzi, edmodo erabiltzen, posta elektronikoa... Maisu berria ikusi ginenean, nik sumatu nuen kurtsoa oso dibertiarria izango zela eta azkenik izan da.
Bada informatikako klasetan gauza mordoa ikasi ditugu eta gure maisuarekin ere Sitean gauzak insertatzen ditugu, blogean notiziak publikatzen ditugu eta abar. Baita  posta elektronikoaren bitartez Google Drive erabiltzen ikasi dugu eta banaka edo bikoteka lantxoak egiten egon gara.
Baina, nire gogokoena Edmodo da. Edmodo twitter edo tuenti bezalakoa da eta ikastolarako erabiltzen dugu. Informazioa estekatzeko erabiltzen dugu. Nik eta beste batzuk sarrera asko egiten ditugu eta dominak irabazten ditugu. Hori, notetan ona da eta horrela ota hobeagoa atera ahal duzu. Nik ezin dut Sinetsi ekainak 5an gaudela eta bakarrik 15 egun falta zaizkigula kurtsoko azkenego egunerako. Ni irrikitan nago!!! Pistinetara joango garelako!! Oso dibertigarria izango da!!
Borja kurtso oson zehar pistinaz hitzegiten ari izan da, eta denak gogo handiak ditugu egun hori ailegatzeko = D

Beno egunon izan eta geroarte!!! = D