Lauroko jaia - Eider




Aurten, Lauroko jaira nire txakurra eramuen.
Oso ondo pasatu zuen korrika leku guztietatik egiten.
Txarrena izan zen nire txakurra oso bildurtia denez eta musika oso altua zegoenez egun osoan bildurtuta ibili zela.
Goizen saskibaloiko partida bat jokatu nuen eta oso ondo pasatu nuen .
Gero toro mekanikoan igo nintzen eta bertan jolasten egon nintzen.
Ondoren Nere eta biok bere gurasoei konbentzitu behar izan genien Nere nire etxera bazkaltzera etortzekoeta, azkenean, lortu egin genuen!!
Nere, nire etxera etorri zen eta nire txakurrarekin jolasten hasi ginen eta orduan nire txakurra paseo bat ematera joan ginen.
Bazkaldu ostean Olatz Galindezekin geratu ginen. Olatz nire etxera etorri zen eta oso ondo pasatu genuen hirurak elkarrekin Nereren gurasoak, oraindik, ez zirenez etorribere bila etortzen, gu berriz ere Shirori atera genion eta goxokiak erosi genituen.
Oso ondo pasatu genuen!!