Nire amamaren istorioak - Paula Asensio

Nire amamak, istorio asko kontatzen dizkit.
Nire amamaren istorio guztiak bere amamari buruzkoak dira. 
Adibidez, egun batean nire amamak kontatu zidan bere amama, Estanislada izenekoa,nobio bat zeukala Argomedon, baina bera, Quintanabaldon bizi zen.
Nobioak, beti esaten zion Argomedoko festetara joateko, eta egun batean Estanisladaren Amak erosketak egin behar zituenez eta esan zion Estanisladari geroago festatan geratu zitekela.Estanislada, festetara joan zen, eta hor, nobioa zegoen.Bere nobioak, ez zion kasurik egin, eta beste neska batzuekin dantzatzen hasi zen.Estanislada  festatik joan zen oso haserre, eta hurrengo egunean  nobioa erreguka etorri zen ,eta Estanisladak 
esan zion:
-Zergatik atzo ez zenuen nirekin dantzatu?
Nobioak hauxe erantzun zion: 
-Disimulatzeagaitik izan zen , egon lasai!
Orduan Estanisladak esan zion:
-Pues, jarraitu disimulatzen,hemendik ahurrera bakarrik geldituko zara, eta!!
Eta hauxe izan da nire amamak kontatutako istorio bat.Agur eta hurrengo istoriorarte!!