Sukaldaritza - Olatz Aldonza

Niri, sukaldatzea asko guztatzen zait. Nire etxean aitak sukaldatzen du eta nik laguntzen diot. Arazoa da, asteburuetan baino ezin dudala sukaldatu. Horregatik, gabonetan sukaldaritzako eskola batera noa. Oso dibertigarria da! Gainera nire lagun batzuk ere ba doaz.

Nire aitaren uztez, oso ondo sukaldatzen dut  baina nik esaten diot hobetu nahi dudala eta gabon geihagotan joan nai dudala. Berak oso ondo sukaldatzen du eta nire aita baino hobeto egin arte ez dut etziko.

Nire aitak esaten du ez dudala inoiz bara baino hobeto egingo baina nik uzte dut lortuko dudala! Egun batean berak  baino patata - tortila goxoagoa egin nuen! Beno ... hori esan zuen nire amak beintzat! Gauza da hobetzen ari naizela eta horrek oso pozik jartzen nau. Bakarrik nagoenen, nik egiten diot neure buruari afaria eta nire ama edo aita gaixorik daudenean beraiei gosaria  prestatu ere bai.