MINI ISTORIOAK

Nire amamak historio labur asko kontatu dizkit eta nik hauetako bi kontatuko dizkizuet.
Lehenengoa honela hasten da: Egun batean, nire birraitona etxean zegoela, pobre bat sartu zen janaria eskatzera. Nire birraitonak bere seme bateri  pobreari etxera igotzeko esateko esan zion, janaria emango ziola eta. Semeak, jaitzi eta pobreari honela esan zion:
- Nire aitak esan du etxera igotzen bazara ipurdian ostiko bat emongo dizula...!!!
Orduan nire birraitona jaitzi egin zen eta esan zion:
- Ez dira asko baina gorputza berotzen dute.
Eta pobreak esan zion:
- Zure ipurdirako!!!
Eta etxetikkorrika alde egin zuen.Nirebirraitonak gizon hari patatak ez zitzaizkiola gustatzen pentzatu zuen.
Beste istoria berriz honela da:
Nire birramonak , gaztea zenean nobio asko zituen eta hoietako bat zapataria zen.Zapatariari bota batzuk egiteko eskatu zion. Orduan zapatariak bota ederrak egin zituen. Nire birramonak esan zion : 
-Zenbat balio dute??
Eta zapatariak esan zion:
- Zuretzat dohainik dira.
Orduan nire birramonak erantzun zion: 
- Ez badizkidazu kobratzen haserretu egingo naiz !!!
Eta zapatariak ez zizkionez kobratu zapatariarekin moztu zuen.
Nolako amona dudan eh!!!