Nire herria - Andrea Arteche




Nire herria Salamancaren ondoan dago. Aldeadavila deitzen da.
Pasadan asteburuan herrian egon ginen. Ni, ostiralean 7:45an altxatu nintzen. Gero, ikastolara joan nintzen eta amaitu zenean erlijiora joan nintzen.
Nire amak eta aitak Deiene hartu zuteneta etxera joan ginen dena prestatzera. Zortziretanatera ginen eta 4 ordu eta erdi tardatu genuen. Herrira heldu ginenean, ordu batak eta piku ziren eta patata tortila afaldu ostean,ohera joan ginen.
  Larunbatean, gosaldu eta gero, 11:00ak inguruan, mahatsak hartzerajoan ginen nire osabarekin, lehengusuekin, beste osabekin... Niri asko gustatzen zaizkit mahatsak eta... Asko jan nituen. Oso dibertigarria izan zen !! Arratsaldean, lagun bat ikustera joan nintzen. Frontenisa oso ondo ematen zaio. 
  Igandean, goizean, nire osabarekin joan nintzen txakurrak, untxiak, behiak, txerriak...ikustera. Lehenengo, txakurrak atera zituen. Tula eta Tom izenekoak.
Gero, untxiei. Asko ditu baina ni bakarrik 2 ezagutzen ditut.
Bolita eta Leonardo.
Baina, koturatu gabe igandea zen eta Bilbora bueltatu behar genuen. Oso asteburu polita pasatu dut !!!