NIRE UDA 2013AN


NIRE UDA 2013an

 

 

Ni udan Italiara eta Suizara joan nintzen hegazkinez nire aitarekin, nire amarekin, nire arrebarekin eta lagun batzuekin. Lehenengo egunean, jada Italian geunden baina aereoportuan egon nintzen egun guztia baina oso ondo pasatu nuen. Bigarren egunean ez nuen oso ondo pasatu, Milaneko gaztelua bisitatu genuen eta lagora joan ginen baina ez nuen oson ondo pasatu. Hirugarren egunean super ondo pasatu nuen aquapark batera joan nintzelako. Gehien gustatu zitzaidan ibaia “crazy river” izan zen. Laugarren egunean Suizara joan ginen, Lokarnora. Nire ustez Italiako hotela ez zen oso ona izan baina Suizakoa bai. Bostgarren eguna ez zitzaidan asko gustatu, mendira joan ginlako. Seigarren egunean bidail luze – luze bat egin genuen paisaiak ikusteko oso polita izan zen. Zazpigarren egunean beste aquapark batera joan giñen eta han koltsoneta batzuetan eta rafting bezalako batean ibili nintzen. Opor hauetan ondo pasatu dut, gaitera kotxe dotore asko ikusteko aukera ere izan dut: ferrariak, Bugatik…Honez gain izozki gozo gozoak jan ditut!!!