Nere Gil - Notizia

Surfeko gertakariak
Asteburu honetan  olatu gogorrak eta korronte handikoak egon dira. Larunbatean mundakan lau surfero helikopteros atera zituzten uretatik. Igandean niri gertatutakoa kontatuko dizuet.
Asteburu guztietan bezala surfa egitera joan nintzen, olatuak korronte handia zuten eta ez ginen oso urrun joan. Berotu eta uretara sartu ginen olatu asko zeuden eta olatuak hartzen hasi ginen. Jende asko geunden eta oso zaila zen olatu bat ondo hartzea. Nire hirugarren olatuan jausi nintzen eta korronte handia zuenez ezin izan nuen azkar atera eta lurraren kontra besoarekin jo nuen. Ateratzean maisuei esan eta Annerekin eskolara joan nintzen. Eskolara eltzean trajea kendu eta aldatu nintzen. Gero gurasoei deitu eta Quironera joan nintzen, bertan radiografia egin eta besoa apurtu nuela esan zidaten. Ez zidaten eskayola jarri ezurra piska bat desplazatu zaidalako eta ostegunean joan behar dut operatu edo eskayola jartzen didaten jakiteko.
Hemen olatuen altuera eta denbora jakiteko blog bat.
Sopelanako maretoia

Nire besoa