NIRE TXAKURRA

Nire txakurra 
Nire txakurra Mendi deitzen da , 6 hiladete ditu eta pastor alemán emea da. bere manadatik azkarrena da !  Sekulako
saltoak emateak guztatzen zaio . Oso mimosa da eta ez du inongo beldurrik . Mendi ordea ez da gurekin Getxon  bizi  pisu batean bizi garelako . Bera garain bizi da baserrian.pasaden igandean  bera bizitatzera joan ginen eta oso ondo pasatu genuen . Morak eta gaztañak hartu genigtuen , makila batekin jolastu genuen , parke batera joan ginen eta pilotarekin jolastu genuen . Gero jatetxe batera joan ginen eta han arrautz beikonarekin , entsalada eta kroketak  jan genituen . Nik beikon pixka bat gotde eta gero Mendiri eman nion . Jateko pilo bat gausa gustatzen zaizkio Mendiri:  pernila , arrosa , yogurta , tarta , olibak  ... Olibak hesur eta gusti jaten du . Iluntzean nire izekoa , ni , nire ahizpa eta nire izekoren lagun bat   paseo bat emotera joan ginen . Azkenean neka - neka geratu nintzen eta gozo - gozo sartu nintzen ohera .



NIRE TXAKURRA HOBERENA DA !